آخرین اخبار
کد مطلب: 146915
نجات جان بانوي کوهنورد ۳۶ ساله پس از سقوط در دره گردشگري بارز لردگان
تاریخ انتشار : 1401/02/04 11:13:10
نمایش : 630
مديرعامل جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري گفت: با تلاش چهار ساعته امدادگران اين جمعيت،بانوي کوهنورد ۳۶ ساله پس از سقوط در دره گردشگري بارز لردگان نجات يافت.
 کياني مديرعامل جمعيت هلال احمر چهارمحال و بختياري گفت: به دنبال تماس با شماره ۱۱۲ مرکز مديريت کنترل و هماهنگي عمليات جمعيت هلال‌احمر چهارمحال و بختياري و دريافت گزارشي مبني بر سقوط يک بانوي کوهنورد در محل دره گردشگري بارز لردگان، امدادگران پايگاه منج به همراه دو گروه کوهستان و يک گروه فني به محل حادثه اعزام شدند.

پس از جست‌وجو و ارزيابي محل از سوي امدادگران مشخص شد که اين بانوي کوهنورد ۳۶ ساله در برنامه دره نوردي پس از پرش در حوضچه آب در اثر اصابت کمر او با سنگ کف حوضچه و همچنين عدم رعايت نکات ايمني در پرش از ارتفاع، به دره سقوط کرده و دچار صدمه شده است.


بعد از هماهنگي با سازمان امداد و نجات استان و اعزام يک فروند بالگرد به محل حادثه و استقرار آن در پد بالگرد بيمارستان لردگان، بانوي کوهنورد با آمبولانس به بيمارستان آيت الله کاشاني شهرکرد منتقل شد.

يک گروه فني دره نورد به همراه يک پزشک کوهنورد و يک گروه امدادي از جمعيت هلال احمر در منطقه مورد نظر وظيفه امدادرساني را برعهده داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس